Răspunsuri

2014-10-28T21:05:59+02:00
De zei, totate popoarele antichitatii erau politeiste, credeau in zei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:12:47+02:00
Religia geto-dacilor, ca a tuturor popoarelor din antichitate, constituie unul dintre subiectele cele mai pasionante, atât prin fascinaţia subiectului în sine, cât mai ales prin aura creată în jurul lui de către o literatură de tot felul. Un alt element al religiei geto-dacice îl constituie aşa-zisa credinţa în nemurire. „Nemurirea” a fost considerată adeseori ca un element specific concepţiei religioase a geto-dacilor, care i-ar fi deosebit între toate popoarele antichităţii...

1 5 1