Suma a trei numere naturale este egala cu 980. Aflati numerele, stiind ca primul este de trei ori mai mare decat al doilea, si de 2 ori mai mic decat al treilea. P.S aceasta problema se rezolva cu ajutorul segmentelor.

2

Răspunsuri

2014-03-02T10:56:34+02:00
A+b+c=980                      
a=|----|----|----|                          
b=|----|
c=|----|----|----|----|----|----|
b=980:10=98
a=98*3
a=294
c=a*2
c=294*2=588

a+b+c=
294+98+588=980
sper ca ti-am fost de ajutor
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T11:01:37+02:00
Primul nr.      .----.----.----.
 al 2 nr          .----.
al 3 nr.          .----.----.----.----.----.----.
suma partilor egale=980:10 =98
primul nr. 98*3=294
al 2 nr=98
al 3 nr.=98*6=588
1 5 1