Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:05:32+02:00
A)=1 orce numar la 0 este 1
b)= [(-3++2)/2]²=(-1/2)²=1/4
c) =[(-4+3)/4]³=(-1/4)³=-1/64
d) =[(-5+4)/5]^4=(-1/5)^4=1/625

răspunde cât mai explicist la punctul „a”
[(-2+1)/2]^0=1 nici nu are sens sa faci calcule atunci cand paranteza este la zero nu ai dece fiindca indiferent ce ai in paranteza si daca este cu + sau cu - tot 1 da.
mersi mult
te rog să fii pe fază deoare ce o să mai pun un exercițiu de genu!
2014-10-28T21:10:23+02:00
A)orice nr la puterea zero este 1
deci la a este 1
dar daca vrei si rez de la ex din paranteza
(-1+1/2) egal -1+0,5 egal -0,5 sau -1/2
b)(-1+2/3)² egal (-3/3+2/3)² egal (-1/3)² egal (-1)²/3² egal 1/9
cum nu ai acelasi numitor si iti trebuie la adunare si scadere prima o  amplifici cu 3

c(-1+3/4)³ egal (-4/4+3/4)³ egal (-1/4)³ egal -1/64 pt ca minus la orice putere para este + iar la o putere impara este -
d) (-1+4/5) la a 4a egal (-5/5+4/5) lA A 4A  egal (-1/5) la a 4a egal 1/625
1 4 1