Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:52:19+02:00
Celula este unitatea structurala si functionala a organismului
mULTUMESC fRUMOS
Celula este unitatea elementara structurala, functionala si genetica (informationala) a tuturor organismelor vii. Ea are integralitate (elementele constitutive formeaza un tot unitar), metabolism propriu (schimb de substanta si energie cu me 212b14c diul), capacitate de autoreglare (schimb de informatie cu mediul), de autoconservare si de autoreproducere.
Ms O Sa Am La Un Test Upa nu am invatat nik
la test ? ar trebui sa inveti si la romana putin , zic , doar zic
2014-10-28T20:53:38+02:00
Celula e unitatea de baza functionala si structurala a tuturor organismelor vii .

2 5 2