Răspunsuri

2014-10-28T20:52:34+02:00
Urgent pentru ca se inneaca?:) Sa dai din maini si din picioare, apa te va tine la suprafata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:56:06+02:00
 Pai cred ca este bine sa practici inotul la aceasta varsta . 
Te mentii in forma , iti mentii creierul sanatos , intareste imunitatea , te ajuta sa iti mentii sanatatea psihica , reduce stresul , te simti bine si iti da energie , in plus e o placere daca vrei si iti place inotul ..
1 5 1