Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:48:18+02:00
Hong Kong   Singapore    Coreea de Sud  Taiwan La inceputul anilor 1960, unele dintre aceste țări erau la un stadiu de dezvoltare economică similar țărilor africane, care, în mare parte, au rămas la același nivel. Tigrii asiatici au beneficiat însa din plin de o populație în general mai bine educată, acces mai ușor la piețele internaționale (acces la coastă și râuri navigabile) precum și investiții străine care au ajutat la declanșarea creșterii economice.
2014-10-28T20:52:38+02:00
Eu stiu doar despre China,Coreea de Sud.Se supra numeau asa deoarece au beneficiat de o crestere economica sporita.
Necesita o descriere mai mare
Ok,imi pare rau ca nu am atins linia asteptarilor tale.
Nui nimic , orcum este un raspuns bun
Mersi !
Cu placere!