Corina,maria si cristina au intrat pe rand in bucatarie.fiecare fetita a luat jumatate din fursecurile pe care le-a gasit pe farfurie.La sfarsit, pe farfurie au ramas 3 furescuri.cate furescuri au fost la inceput pe farfurie ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T09:28:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DECI AU FOST 3... INSEAMNA CA, CRISTINA A LUAT 6... 3X2=6.. APOI MATIA A LUAT 6X2=12 ... IAR CORINA A LUAT 12X2=24 ... DECI LA INCEPUT AU FOST 24 FURSECURI IN FARFURIE...... mult noroc! POLICE
36 4 36
2014-03-02T09:32:34+02:00
Notam nr de frusecuri pe care le-a luat corina cu x
                                                             maria cu y
                                                             cristina cu z si suma cu t

x=t/2(t supra 2)
y=x/2=>y=t/4
z=y/2=>z=t/8
x+y+z+3=t
t/2+t/4+t/8+3=t
4t/8+2t/8+t/8+24/8=8t/8 / :8 (am adus la numitor comun)
4t+2t+t+24=8t
7t+24=8t
24=8t-7t
t=24
11 3 11
t/8
larandul 3 scrie t/6
m-am grabit..scuze e t/8
poti edita
am vazut:D