Răspunsuri

2014-10-28T20:30:55+02:00
ORASEL , ORASE , ORASELE , ORASELUL,   ORASELE .     NEGRISOR , A INEGRIII ,  NEGRULET , NEGRULUT  , NEGRILOR ,    DOISOR , DOUA ,  ALTELE NU MAI STIU.

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:33:17+02:00
Oras:orasel,orasean,orasesc,oraseste,a oraseni
a scrie: scrisoare,scriere, rescriere,a scrie,nescris
negru:a innegri,negricios,negroi,innegrit,negreala,negrese
doi:indoit,doiar,doias,doime,tustdoi
15 4 15