Răspunsuri

2014-10-28T20:28:28+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:30:11+02:00
Nu gasesc la tastatura semnul egal asa ca voi folosi acest semn≈
a-descazutul
b-scazatorul
a≈730420
b≈semnul intrebarii
a-b≈195283
b≈a-195283
b≈730420-195283
b≈535137

Afla scazatorul stiind ca descazutul este 730420 iar diferenta 195283
nu sti sami zici
poftim
Afla scazatorul stiind ca descazutul este 730420 iar diferenta 195283
scazatorul este nr care se scade din descazut