Răspunsuri

2014-10-28T20:27:29+02:00
Copii cu nevoi speciale sunt iubiti , ingrijiti si respectati de multi oameni! Ei au nevoie de multa atentie!
multumesc...mult!
mersi mult..ma refer anumit la faptul...că dacă un copil cu nevoi speciale ar fi lipsit de dragoste sau ar avea dragoste...care ar fi consecintele : cu sau fara dragoste...?
Fără dragoste copilul s-ar considera un copil cu probleme fără ca cineva să-l iubească
ms ...asta doream sa aflu..
Cu plăcere! Sper că voi primii coroană :o3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:44:39+02:00
         Eu am lucrat in vacanta, ca voluntar intr-un astfel de centru si am observat ca dragostea si atenti ii linisteste si-i face mai cooperanti. Nu era un centru cu copiii abandonati ci un fel de scoala unde se puteau intalni copiii cu aceasi problema. Este greu de lucrat cu ei, mai mult te joci, iar ei te imita. Multi nu se pot exprima si atunci iti este greu sa-ti dai seama ce vor. Dar daca te porti cu ei cu multa dragoste si nu tipi la ei totul este in regula. Un astfel de copil nu se poate descurca singur si are nevoie de noi. Un specialist ii indruma pe parinti si le explica mai bine cum trebuie sa reactioneze cand au accese de furie. Am fost dusi in vizita la un centru-spital unde cei cu probleme locuiau permanent. Fiind un spital mare cu personal destul de restrans, nu statea nimeni de capul lor. Acolo am vazut si mi-am dat seama ca dragostea si atentia face minuni. Acei copiii lipsiti de atentie erau agresivi, sincer mi-a fost teama de ei. 
        In concluzie consider ca toti copiii indiferent daca au probleme sau nu ar trebui sa beneficieze de dragostea parintilor.
multumesc foarte mult pentru acest răspuns practic...chiar este o realitate ...