Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T00:05:25+02:00
EU ITI VOI DA CEL MAI BUN RASPUNS! NOI AVEM IN CORP APROXIMATIV 8 L DE SANGE... ASTA FIIND VORBA DE O PERSOANA CU 70 KG .... deci in concluzie avand in vedere HUMAN ANATOMY AND PHISIOLOGY  a lui MARIEB..." organismul uman are 12% sange in greutatea sa corporala... mult noroc! POLICE!
EU VA SPUN EXACT INFORMATIA DINTR-O CARTE DE ANATOMIE DE CIRCULATIE INTERNATIONALA... CITITI MARIEB.. SI DUPA MAI VEDEM....... mult noroc! POLICE
Sângele reprezintă aproximativ 7% din organismul uman. Mai exact, prin organism circulă circa 5 litri de sânge iar densitatea sa este un pic mai mare decât cea a apei pure.
poate asa stiati toti.... dar de anul trecut medicii si cercetatorii au constatat altceva.... citeste marieb
2014-03-02T07:36:31+02:00
In corpul uman exista singe in proportie de7la suta 
la o greutate de70 de kg sangele este de 4,5l
1 5 1