Răspunsuri

2014-10-28T20:13:14+02:00
Mihai este avar
am auzit un banc misto
am obtinut o bursa la new york
stai la colt!

2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:22:50+02:00
Avar-zgarcit, banc-gluma, box-sport, bursa-institutie financiara,venit lunar  cot-articulatie,unitate de masura, lin-vas mare de lemn,peste de balta,  mina-de creion,expresia fetei,zacaminte de carbune,   pana-lipsa,crapatura,instrument de scris,   a semana- a planta,a fii identic,a imprastia