Răspunsuri

2014-10-28T20:02:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pretutindeni - nicaieri
rabdare - agitatie
a  descarca - a incarca
desfrunzit - infrunzit
lumina - intuneric
scund - inalt
niciodata - mereu
lent - rapid
tristete - bucurie
a porni - a se opri
amic - dusman
a vinde - a cumpara
acord - dezacord
nu am copiat! a fost ceva mai simplu, am gandit!
E ca escu110
Daca ai fi fost atenta, ai fi vazut ca am scris in acelasi timp! La 41 de ani, nu cred ca trebuie sa copiez! Am vrut sa te ajut! Daca asta a fost in loc de "multumesc", atunci nu cred ca ar trebui sa mai primesti ajutor! Succes!
Mersi,sscuzee
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:03:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pretutindeni-nicaieri
rabdare-nerabdare
a descarca-a dezinstala
desfrunzit-infrunzit
lumina-intuneric
scund-inalt
niciodata-intodeauna
lent-rapid
tristete-bucurie
a porni-a sosi
amic-dusman
a vinde-a cumpara
acord-dezacord
                    Sper ca te-am ajutat!
Mersi
Mereu cu placere!
Ajutama am pus intrebare cu sinonime ,mersi
vrei sinonime?
La altele am postat intrebarea deja