Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:04:06+02:00
Pref. anti radacina alcoolic, pref. con radacina frate, pref. ex radacina patria, pref. ex radacina presedinte, pref. hiper radacina sensibil, pre. inter radacina vocalic, pref. pre radacina ziua, pref. sub radacina punct, pref. supra radacina a aprecia.
10 4 10
2014-10-28T20:07:25+02:00
Antialcoolic-impotriva anti-prefix; confrate-de acelas fel con-prefix; a expatria-inafara ex-prefix; ex-presedinte-fost ex-prefix;hipersensibil-foarte hiper-prefix; intervocalic-intre inter-prefix; preziua-cu o zi inainte pre-prefix; subpunct-cu un punct mai putin sub-prefix; supraaprecia-peste supra-prefix
13 4 13