Răspunsuri

2014-10-28T20:01:41+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T20:02:53+02:00
7010-2312egal4698 dupa vinzarea dupa prima sapt

2312-967egal1345 citi pui o vindut in a 2 sapt
4698-1345egal 3353 au ramas pui
varianta me e corecta

de ce minti
eu nu tie tiam scris dar lu cel care apus intrebarea nu iera increzut ca la noi ieste corect\
in primul rand nici nu am vazut ca ai scris si in al doilea rand m-am gandit singura. asa ca nu te mai baga si nu mai minti ca am copiat de la tine
ce sa intamplat de nu mai scri? ai ramas fara cuvinte?
du vreodata as termini dea inerva pe cineva eu in comentariu in primul rind nu mam adresat tie malaletko.