Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T22:16:12+02:00
Pai poti scrie un mesaj special daca este pentru o persoana mai speciala. Decorul poate sa fie cu sclipici, cu margele, cu paiete, cu toate culorile ca sa iasa in evidenta. Daca vrei sa fie de primavara poti desena florile care infloresc primavara, poti desena martisoare sau chir poti lipi martisoare in felicitare. Daca faci toate astea va iesi superb!
1 5 1
2014-03-01T22:23:28+02:00
Poti sa desenezi o floare,sau ce vrei tu .. iar langa desen lipesti un snur (asta pe prima pagina. ) 
Iar inauntrul felicitarii scrii un mesaj  adresat celui care vrei sa ii dai felicitarea. 
Sper ca te-am ajutat. :* 
1 5 1