Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T22:02:19+02:00
9-(x+2)=7-x=(7-x)(x+11) ⇒ x+11=1 ⇒  x_{1}=-10
7-x=0 ⇒ x=7 ⇒  x_{2}=7
ok, cineva se joaca cu mine si ma raporteaza; lume frustrata ce se plictiseste; nu mai pot edita dar exista si o a doua solutie anume x=7; solutiile vor fi x1=-10, x2=7.
2014-03-02T00:20:09+02:00
PENTRU INCEPUT AI 9-(x+2)=7-x=(7-x)(x+11) DECI..... x+11=1 ADICA X1= -10
7-x=0 DECI  x=7 .. ACEST X ESTE A DOUA VALOARE.... MULT NOROC! POLICE
1 5 1