A) La cel mai mare numar de patru cifre cu cifre diferite,care se poate forma folosind cifrele 4,0,6 si 2,adauga diferenta numerelor 5555 si 378.
b) Calculeaza suma tuturor numerelor naturale de 3 cifre,scrise cu cifre egale.(Gaseste o metoda de calcul rapid!) help plz!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:44:03+02:00
6.402 
5555 - 378 = 5177 
6402 + 5177 = 11579

Sper ca ti-am fost de folos ! :)

2014-10-28T19:48:10+02:00
 a.6.420                                                                                                                      5555-378=5177                                                                                                                     6420+5177=11597