Răspunsuri

2014-10-28T19:40:02+02:00
Toamna este un anotimp frumos.
In toamna cad frunzele  din copaci.
Nu prea stiu... Cam atata
In toamna frunzele au culori frumoase
27 3 27
Frunzele cand so formeaza in covor viu colorat de frunze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:45:03+02:00
un vânt potolit aduce miresme de toamnă
soarele mângâie pământul amorţit.
toamna a vopsit frunzele şi fructele.
pleacă păsările călătoare vâslind în înălţimi.
a început să ruginească frunza-n codru şi în vii.
 S-a dus iarasi o toamna...
Toamna  e cea mai frumoasa.
Andreea priveste amurgul de toamna.
vremea mohorata a tomanei ma intristeaza. 
era toamna in sufletul ei.
toamna este inbracata in straie multicolore.
toamna e pe sfirsite.
toamana e frumoasa.
toamna e un personaj de frunze colorte
41 4 41
ms
cu placere :)
Lebedele inoata due LA moi cu gr gratie