Buna! Deci maine am test la geografie si imi e cam frica :(. Avem un profesor ok, doar ca materia e grea.si sigur asa va fi si testul, greu. Dam din Asia :limite, vegetatie, fauna, soluri, clima, relief, hidrografie si ne va da si o harta oarba.. imi e greu sa memorez atat de multe! Ce sfaturi imi puteti da? (Cum sa invat mai usor de exemplu) va rog mult e urgent.
P.s.niciodata nu am inteles, ce inseamna articulatii?? (Termeni geografici

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T22:17:26+02:00
Pai....in timp ce le citesti ar fi bine ca sa le si localizezi.Repeta asta de mai multe ori.Intre timp ai putea sa-ti imaginezi acea harta,iar usor,usor incepi sa faci pe cea imaginara.SAU....Inveti mai intai termeni iar dupa faci pe harta. La geografie nu este termenul "articulatii".Poate ar gresit cuvantul.
2 5 2
2014-10-28T22:20:49+02:00
Tarmurile sunt foarte articulate cu insule si peninsule ( ins Taiwan etc si pen ex Mallaca)
1 5 1