Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:34:40+02:00
Mama vitrega inseamna o a doua mama dupa ce a murit sau a plecat mama naturala
frate vitreg inseamna un al doilea frate adica fiul mamei vitrege si fratele copilului din familia aceia
3 5 3
2014-10-28T19:35:01+02:00
Mama vitegra adica ti-a murit mama si tatal tau a gasit alta femeie si s-au căsătorit. Frate vitreg adica nu mai ai mama si nici frate ori au murit .... si tatal tau sa insurat cu o femeie care avea un baiat si s-au căsătorit so baiatul este frate vitreg.