Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T21:26:38+02:00
- toate sunt pentru Dumnezeu pentru ca el a creat lumea
- trebuie sa-i multumim ca ne-a adus pe acest pamant
- sa-i multumim ca a intrat in inima noastra si ca ne putem ruga 
etc
2014-03-01T21:39:36+02:00
Alexandru Macedonski cum ar veni.Psalmi moderni...

Adevărurile credinței curg și se întipăresc.Sufletele calde sunt chiar în șoaptele inimii,când dulci când melancolice.O inimă înfrânată care înțelege efemerul vieții.Este și rugă și cânt în forța ascensională, monarhică. O pendulare între credință și nevoia disperată de certitudine. 

Sper să-ți fie de folos....
2 4 2