Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:28:58+02:00
Poi de halloween ai putea sa faci ceva scris halloween cu rosu si negru la h poti face doi colti in loc de o un dovleac si multe altele
:)
adika ce nu intelegi?
ce trebuie sa iti explic??
scrie la intrebarile alea
problema sa imi zici cum ai aflat un diferit nr fiindca nu am intelees
ok
2014-10-28T19:30:01+02:00
Poti lipi scipici colorat in fiecare colt,poti cose pe o bucata de material frumoasa mesajul si pe urma o poti picta sau mai poti coase modele pe margini.Poti face foarte usor o felicitare 3d.