Intra pe dex si scrie COLINEAR si ai sa vezi ca iti da ca se scrie coliniar.Colinear inseamna ca 3 sau mai multe puncte sunt situare pe aceiasi dreapta
exact
100% dreptate
sorry mam gresit cu o litera si nui mare lucru
condur-contur si colinar(adica relief cu coline) - culinar

Răspunsuri

2014-10-28T19:23:11+02:00
Condur-contur
coliniar-coliniar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:24:23+02:00
Condur--contur
coliniar--colinear
astea sunt paronimele
5 4 5