Răspunsuri

2014-10-28T19:20:00+02:00
Cratima marcheaza  pronuntarea intr-o silaba a pronumelui si a verbului auxiliar.
pai de care rol prozodic,fonetic,morfologic de care?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:21:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- tempo rapid
- asigura rima
2 4 2