Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:18:37+02:00
Taranii sunt oamenii care locuiesc la tara si cultiva roade naturale ( bio  ) .
Ei nu merg la super- market ca sa cupere alimente si le cultiva in gradiniile lor . 
Sper sa iti fie de folos ;)

mersi
Nu ai pentru ce :)
glumii fato ca nu e bine .mie imi trebuie cu taranii din istorie nu de acum .ce ma crezi de 4 ani?
2014-10-28T19:18:41+02:00
Locuiesc la tara. Muncesc pe camp sau ca ciobani...

thank youu
Cu placere
nu e bun raspunsul tau da-mi alt raspuns