Răspunsuri

2014-10-28T19:13:14+02:00
Pace = a-i nu.i da pace unei persoane pace = a face pace cu cine adica a se impaca
A se da la pace = a se linişti

A sta pe pace = a sta nemişcat

A lăsa pe cineva în pace = a nu supăra, a nu deranja

A face pace cu cineva = a se împăca

A cădea la pace = a ajunge la o înțelegere

A strica pacea cu cineva = a se certa cu cineva

Pacea de cineva = s-a terminat

A nu avea pace = îngrijorat, a fi neliniştit
Sper ca ti-am fost de folos :)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Campul lexical se refera la lucruri care se afla in aceeasi sfera. De exemplu campul lexical al cerului contine: nori luna soare stele etc. Familia lexicala se refera la toate cuvintele ce se pot forma prin derivare avand un cuvant model. De exemplu familia lexicala a substantivului curaj este : incurajare, curajos, incurajator; a substantivului bun este: bunatate, buna; a substantivului intelegere: intelegator, a intelege, neintelegator etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:15:34+02:00
A da buna pace
L-am intrebat, dar pace
Plateste si pace !
Fii pe pace, voi avea eu grija de toate!
de exemplu: timp - ora - ceas
minut
clepsidra, orologiu
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters