Răspunsuri

2014-03-01T20:51:05+02:00
Caracteriticile votului de a fi:
-universal: adica sa voteze toate persoanele cu drept de vot
-egal: fara restrictie de sex, varsta sau religie
-direct: fara elemente care sa intarzie manifestarea votului, sau sa amane numararea lui
-secret: sa nu existe nici o persoana care sa vada ce se voteaza 
-liber exprimat: votantul sa nu fie constrans sau obligat sa voteze un anume partid politic

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T21:27:11+02:00
Universal:Toate persoanele peste 18 ani ( cu drept de vot) au voie sa voteze.
Egal:Toata lumea are dreptul sa voteze doar 1 data,daca votezi de mai mult ori vei ''plati'' pentru acest lucru..
Direct:Votezi acolo pe loc si in ziua respectiva votului.
Secret:Ai dreptul sa nu spui pe cine ai votat,nimeni nu stie decat daca le spui tu.
Liber exprimat:Alegi ce doresti tu,pe cine vrei tu...

Sper sa fi inteles.Sunt foare simple de retinut :)
10 4 10