Răspunsuri

2014-10-28T19:08:16+02:00


Halowee-ul este o sarbatoare inventata de Americani prin care se aduce un omagiu mortilor prin dovlecii numiti " Jack-o-lantern" ( dovlecii sculptati)

Sper ca te-am ajutat :D

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:10:16+02:00
Hallween este o sarbatoare de origine celtica,preluata astazi de multe popoare din lumea occidentala,ea raspandindu-se in secolul al 19 lea(XIX) prin intermidiul imigrantilor irlandezi din STATELE UNITE ALE AMERICII