Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:04:57+02:00
2014-10-28T19:05:11+02:00
Frunte : S-a lovit foarte tare la frunte. 
             El este in fruntea tuturor 
Carte : Mi-am luat o carte despre psihologie. 
             Mi-a cazut o carte din pachetul de carti de joc. 
Scuze ...si polisemia cuv masa
Masa : Masa lui cantareste 64 de kg . ( greutate ) si Masa noastra are culoare maro .
:*
Multumesc mult Iulia
Nu ai pentru ce :**