Precizează valoarea morfologica pe care o are în text cuvântul care(pe care le-ai cutreierat odată )
2)scrie cate un adjectiv format prin derivare cu următoarele sufixe:
Atic
Iu
Esc
Os
3)scrie cate doua substantive formate cu sufixele:
Ar
Eţe
Ist
Ime

2

Răspunsuri

2014-10-28T19:07:27+02:00
1 pronume relativ 2 aviatic, romanesc, 2 frumusete batranete, boierime taranime, chimist, parlamentar
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:11:32+02:00
2)atic-simpatic; iu-iubire; esc-romanesc; os-prietenos                                           3)ar-orar;brutar; ete-tinerete,batranete; ist-altruist,pianist; ime-studentime,doime   
3 4 3