Un corp cu masa de 5 kg este ridicat vertical cu viteza constanta 4 m/s la inaltimea h=12 m (g = 10 N/kg).
Forta necesara ridicarii corpului este.... ?

Am variantele dar voi da punctele celui care raspunde corect.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T20:08:37+02:00
F=G
G=m * g
G= 5 kg * 10 N/kg
G=50 N
F=50 N
E bine?
Multumesc!Este una dintre variante :) :D
Cu placere !
2014-03-01T20:11:19+02:00
F = m*v² totul supra 2 + mgh 
F = 5 * 16 / 2 + 5*10*12
F = 5 * 8 + 600
F = 640 N 
Ai una in fata ta! Fizica si chimia vor fi mereu in sufletul meu <3
Adauga si Matematica pe langa ele si o sa fii o fata perfecta ! :D
http://brainly.ro/tema/26618 Mie Biologia,Chimia si Matematica imi plac.Fizica nu imi place..Nici nu o inteleg...Probabil profesorii cu care fac nu predau asa bine. http://brainly.ro/tema/26618 Daca mai vreti raspundeti la aceasta.Ca nu am habar cum se face.
Bine eu sunt baiat...
Fizica=sora mai mica a matematicii :)) Asta zice profa mea.