Răspunsuri

2014-10-28T18:48:18+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:54:32+02:00
- 1.care se produc iute,rapid, ex. Lucrurile se deplasează repede.
- 2.despre oameni ,ex.Oamenii se mișcă repede.( e ager,sprinten în mișcări ) 
- 3.despre ploaie ,ex. E o ploaie repede de vară ( intensă ,puternică dar de scurtă durată).
- 4.despre anotimpuri,ex. Toamna a venit cam repede ( prea de timpuriu,devreme ).
1 5 1