Alcătuiește cate o propoziție în care cuvântul inteligent sa aibă următoarele valori morfologice:
A. Adjectiv
B. adverb
C. Substantiv

2)scrie cate doua adverbe formate cu sufixele:-este
-îș/iș

2

Răspunsuri

2014-10-28T18:46:50+02:00
1. Baiatul inteligent este colegul meu.(adjectiv)
Inteligentul este el(substantib)
El este ca un inteligent(adverb de mod)
2.romaneste,chioras,pieptis
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:51:49+02:00
A) Am o mama inteligenta.                                                                              B) El gandeste inteligent.                                                                                    C) Inteligentul este prietenul meu                                                                       2) crucis, mortis: taris,romaneste,nebuneste.

1 5 1