Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T19:54:29+02:00
Este foarte sugestiva si introducerea ta , dar intr-o descriere de tip portret , de preferat ar fi sa incepi cu ,,... este personajul principal al operei ... " . Din punctul meu de vedere , ... este caracterizat direct ca fiind ... . Sper ca ai priceput :*
2014-03-01T19:57:41+02:00
Din punctul meu de vedere cred ca e mai bine sa pui in 3 randuri cateva aspecte legate de scriitor, cine este, in ce categorie se incadreaza, ce a scris apoi treci la tema centrala.
Cine este Mara, un paralelism cu alte personaje din opera sau alte lucrari cunoscute etc.