Propozitii cu cuvintele: a ingiosi, miseleste asalt(atac),misel.a cuteza,brav,lesnicios.
Ofer 35 puncte la cel care raspunde >CORECT<.
VA ROOG!!! Este URGENT!!!

2
o fi o forma mai veche
este cu > Î < este Îngiosi :P
da e o forma veche :3 -_-
,,miseleste atac'' intr-o singura propozitie ca nu vad virgula intre ele ?
separat.

Răspunsuri

2014-10-28T18:58:13+02:00
Este foarte urat a ingiosi pe cineva . El se comporta miseleste. Manifestanţii iranieni au luat cu asalt ambasada Marii Britanii. Dna diriginta ne-a explicat ce inseamna cuvantul misel . Se zice ca a  cuteza la o lupta este un punct de vitejie. A fost brav si la ucis. El este un om lesnicios ,  ceea ce ma enerveaza .

pui te rog si o propozitie cu cuv >SEMILUNA< (Imp. Otoman)
Semiluna este stema Turciei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T19:09:40+02:00
1. Armata turca a fost ingiosita de catre Stefan cel Mare cu doar o ceata de oameni.

2. S-a purtat miseleste denuntandu-l dusmanilor sai.

3. Au luat cu asalt cetatea francilor.

4. Ca un misel (las) a fugit de pe front.

5. Nici un popor nu cuteza sa-i atace pe vikingi.

6. Acest brav erou va fi decorat.

7.Pentru a rezolva problema au gasit cea mai lesnicioasa cale.
pui te rog si o propozitie cu cuv >SEMILUNA< (Imp. Otoman)