Răspunsuri

2014-10-28T18:45:02+02:00
180:12=15        12:6=2     asa cred ca este!!!!!!!
18 4 18
stai un pic sa ma uit la sfarsit sa vad daca e bine
nu imi arata ex asta
Dar cum iti arata
Zi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:45:40+02:00
Pt divizor: 180 se imparte exact la 12, adica nu da rest
180:12=15

iar pt multiplu a lui 6: de exemplu 6*2=12 adica 12 se imparte exact la 6
12/6=2
25 4 25