Răspunsuri

2014-10-28T18:43:59+02:00
Prin l la patrat(l la puterea2)
Perimetrul= suma tuturor laturilor, adica:
P=AB+BC+CA
Aria triunghiului=(inaltimea x baza)/2, adica:
Atriunghi=(b x h)/2.
In cazul nostru, b=BC, iar h=AD. Deci,
AABC=(BCxAD)/2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-28T18:44:13+02:00
Lungimea x latimea si rezultatul va fi in metrii patrati

De exemplu: 2m x 2m = 4m patrati
1 5 1