Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T19:50:20+02:00
Basme=subts.com ,simplu , gen neutru , nr. pl. , caz N , S
pline =adj.calf., gen fem , nr.pl., caz N, AA
de urgie = subts com , simplu , gen fem , nr. sg . , caz Ac, C.I.
basme=la fel ca prima
care=pron relativ , CCM
-nconjoara=vb pred., conj I, tranz, diat. actv , mod ind , timp prez , pers a III-a , nr pl , Pv
te= pron pers, pres a II-a , nr sg , gen mas , neacc , caz Ac, CD
despre vremi =subts com , simplu , gen fem , nr. pl , caz Ac , ASP + prep. adverbiala
de-odinioara =subts com , simplu , gen fem , nr. sg . , caz Ac , ASP + prep. simpla 
vremi = subts com , simplu , gen fem , nr pl , caz N , S
ce =pron relativ 
-n veci = subts com , simplu , gen neutru , nr pl , caz Ac , CCT
n-au sa fie = vb pred , conj a IV-a , intranz , diatz. actv. , mod conj. , timp perfect , negativ , pers a III-a , nr. pl, PV 
2014-03-01T19:51:42+02:00
Basme(de doua ori) =subst comun,gen neutru, nr pl,caz N, f.s de S                                                     despre vremi= subst comun, simplu, gen feminin, nr pl caz Ac, cu prepozitia simpla despre, f.s de complement                                                                                            vremi= subst comun, simplu, gen feminin, nr pl, caz N, f.s de S