Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T19:34:48+02:00
Pai e simplu: intr-un trapez isoscel diagonalele sunt egale, deci e suficient sa aflam una din ele! Dupa notatia ta: AB este baza mare, CD baza mica iar CE inaltime ⇒
BE=(AB-CD)/2=3 cm deci AE=AB-BE=9-3=6 cm. Aflam AC: AC²=CE²+AE²=16+36=52
⇒ AC=√52=2√13 cm.
35 3 35
2014-03-01T19:35:03+02:00
Faci pitagora in DFC si iasa ca : 
FC=5 cm
Apoi faci pitagora in CEF si iasa ca:
DE=5cm     deci, :
FC+DE=5+5=10 cm 
11 3 11