Răspunsuri

2014-10-28T18:28:12+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:30:29+02:00
Forma literara a unui cuvant inseamna forma corecta a cuvantului.
ex:feresti=ferestre(forma literara-forma corecta)
   se videa=se vedea(forma literara)
   se sui=se urca (forma literara)

sper ca ti-am fost de folos!
da
dar al simplu nu stiu cum sa-l fac.
Ce clasa esti?
!. ar trebui sa va spuna la sc
a-5-a