Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:27:38+02:00
Adjectiv : Frumosul imi zambea cand treceam pe langa el. 
adverb : I-ai facut un bine Alinei .
interjectie : Mi-ai luat un of de pe inima. Un multumesc?  <3 
În construcția un bine,la asta mă refer.
Pentru a avea valoare de ADVERB trebuie să elimini din propoziție articolul nehotărât UN,astfel încât să rămâna i-ai făcut bine Alinei.
Da , greseala mea
se mai întâmplă,oameni suntem!
Asa este . :)
2014-10-28T18:31:32+02:00
1.Frumosul ( sau un frumos ) mă privește.- adjectivul frumos a devenit subsatntiv prin articulare.
2.El cântă frumos la pian .- adjectivul frumos a devenit adverb prin conversiune.
3.Bocăniturile din ușă m-au trezit.- interjecția boc! boc! a devenit subst.