Puneti: suis, es,est, sommes,etes cu o caciulita deasupra,,e'',sont in propozitiile
Il.....francais c cu, caciulita jos
Nous.....romains
Vous .....espagnols
Tu.....gentil
Elle .....blonde
Elles.....en cinquieme B e cu ,caciulita deasupra
Ils........dans la cour de l'ecole e cu, caciula deasupra

2
Scrieti pe foaie!!!
Nous....roumains am gresit scuze

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:27:37+02:00
Il est francais . ( el este francez )
Nous sommes roumains .( Noi suntem romani )
Vous etes espagnols .( voi sunteti spanioli )
Tu est gentil . ( Tu esti dragut ) 
Elle est blonde . ( ea este blonda ) 
Elles sont en cinquime B . ( ele sunt in clasa a cincea b ) 
Ils sont dans la cour de l'école . ( ei sunt in curtea scolii ) 
2014-10-28T18:39:40+02:00
Il est francais . ( el este francez ) Nous sommes roumains .( Noi suntem romani ) Vous etes espagnols .( voi sunteti spanioli ) Tu est gentil . ( Tu esti dragut ) Elle est blonde . ( ea este blonda ) Elles sont en cinquime B . ( ele sunt in clasa a cincea b ) Ils sont dans la cour de l'école . ( ei sunt in curtea scolii )