1.Indicati forma literara a cuvintelor:acu,vestezita,nour.
2.Gasiti sinonim pentru cuvantul cer.
3.Aratati ce inteles are in aceasta fraza:,,Lunca,batuta de bruma,acum pare ruginita! cuvantul ruginita.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:13:50+02:00
1. Acu - acum 
   vestezita - vestejita
   nour - nor 
2. Cum pare lunca ? Ruginita - adverb de mod . Adica uscata , fara viata . Are sens propriu secundar. Un multumesc? 
19 4 19
Te cheama cunva chiriloae Laura ioana???ca daca da sunt colega ta
2014-10-28T18:17:18+02:00
2. acu - acum
vestezita - veștejită
nour - nor
3 .  Cuvântul ''ruginită'' are sensul de a arăta cum este lunca bătută de brumă , cuvântul ruginită fiind adjectiv propriu-zis
7 4 7