Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:09:47+02:00
Scos din cutie = la patru ace ,imbracat frumos
Neologismul expresiei Scos din cutie este Nou!!
multumesc! zice aici ca am primit nustu cate puncte ce fac cu punctele astea? la ce sunt bune?
2014-10-28T18:09:56+02:00
scos din cutie = nou
da
Parerea mea este ca acesta este sinonimul neologic al acestei expresii. Dar fiecare cu parerea lui.
bina ghindesti :)
bine*
asa este