Răspunsuri

2014-10-28T18:11:46+02:00
Inima~sange,vene,
namol~noroi
cuvant~litere,sunet,forma,sens
carte~pagini,file,numere,litere,basme
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:11:53+02:00
Inima - inimos , inimioara , neinimos , inimi , inimioare
namol - namolos , innamolit , nenamolos , namolire , a innamoli
carte - carticica , cartisoara , cartulie , carticea , cartoi
a munci - muncitor , muncit , munca , muncitoresc , muncitorime . :* Un multumesc ? :o3 
ma poti ajuta si la familia lexicala pt cuvantul "cuvant "?
cuvant : cuvintel , incuvantat , necuvincios, cuvantare , cuvantat
multumesc mult :*
nu ai pentru ce scumpo :**