Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:13:37+02:00
A.c = anul curent
Al = Alexandru 
Dvs = domniavoastra
dvs = dumneavoastra 
M.S = Maria Sa 
N.B = nota buna 
nr. crt = numar curent 
P.S.S = partidul solidaditatii sociale
S.R.L = societatea cu raspundere limitata 

MULTUMESC FRUMOS PETRU RASPUNSURI! :*)
Cu placere ! :)
:-* :-* :-*
2014-10-28T18:13:39+02:00
Am avut și eu ca temă . 
a.c - anul curent 
Al. - Alexandru , Aluminiu 
Dvs. - dumneavoastra
M.S - Măria Sa  , Ministerul Sanatatii
N.B - nota biene
nr. crt. - numar curent 
P.S - post scriptum
P.S.S - Prea Sfiintia Sa , Profesional Sound Sistem
S.R.L - Societatea Romana Libera sau Societatea cu raspundere limitata . 
Asta este tot !