Răspunsuri

2014-10-28T18:05:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru a stie ce sa intamplat cu stramosi nostri

pentru a stie  ce sa intamplat cu tara noastra

,,stramosi" corecteaza draguto ;*
Bravo, ai corectat
multunesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T18:06:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) din PATRIOTISM 
2) pentru a ne înțelege cultura,valoarea , legătura cu ființa neamului.