Răspunsuri

2014-03-01T18:45:54+02:00
1. a + b = 64 
    a : b = 3 rest 1 --> a = 3b + 1 
    3b + 1 + b = 64 
    4b = 63 
    b = 63/4 
    b = 63:4 = 15,75 
    a = 64 - 15,75 --> a = 48,25 

2. a + b = 89 
    b : a = 3 rest 1 --> b =3a + 1
    a + 3a + 1 = 89
    4a = 88 
    a = 22 
    b = 22*3 + 1 --> b = 67 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T19:20:48+02:00
A.I____I____I____I4I
b.I____I
 Suma este 64 .
 64-4=60 suma partilor egale 
 60:4=15 ( b )
 15x3+4=49 ( a )
 Verificare : 49+15=64


a.I____I
b.I____I____I____I1I
 Suma este 89 .
 89-1=88 suma partilor egale 
 88:4=22 ( a )
 22x3+1=67 ( b )
 Verificare :  67+22=89
3 5 3