Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:58:00+02:00
1Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau, cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau. 
2.Pot sa o indeplinesti astfel:
Asculta parintii tai,
Respecta-i pe cei din jur pentru ca asa vei fii si tu respectat
Iubeste-l pe dumnezeul tau si sa nu ai alti Dumnezei inafara de El.
2014-10-28T18:11:24+02:00
Porunca iubirii : sail iubesti pe dumnezeu din tot cugetul, din tot sufletul si cu toata putetea, iar pe aproapele ca pe tine insuti.